22 november 2009

Film Liste

Da var alle filmene på plass i DVD-hyllen og listen kan offentliggjøres :-)


01. White Christmas
02. Muppets Christmas Movie
03. Home Alone
04. How The Grinch Stole Christmas
05. A Christmas Carol (3D)
06. Christmas With The Cranks
07. The Santa Claus 1
08. Die Hard
09. Gremlins
10. Edward Scissorhands
11. The Nightmare Before Christmas
12. Die Hard 2
13. A Christmas Story
14. Black Christmas
15. A Christmas Carol
16. Miracle on 34th Street (1994)
17. Black Xmas
18. Fred Claus
19. Bad Santa
20. Corpse Bride
21. Gremlins 2
22. Home Alone 2
23. Polar Express
24. Flåklypa Grand Prix



Kommentarer og innspill mottas med takk :-)

5 kommentarer:

  1. Er Edward saksehånd en julefilm? Savner hjemme alene 2 ellers ser det ut som en fornuftig juleliste.

    SvarSlett
  2. Er Edward saksehånd en julefilm? Savner hjemme alene 2, ellers ser det ut som en fornuftig juleliste.

    SvarSlett
  3. Kom visst to ganger den gitt. Spammer gjesteboka di jeg. Sorry.

    SvarSlett
  4. Spammere er det verste jeg veit.. haha..

    Jeg vil si at det på en måte er det.. Iallefall like julefilm som det Die Hard er.. Handlingen er lagt rundt juletider og det er snø på bakken. Dermed.... Julefilm.

    Hjemme alene 2 mangler jeg av en eller annen grunn i hylla mi. Har 1 og 3 stående med ikke 2. Fant den ikke noe sted til fornuftig pris heller, så da får den vente til neste år (Selv om den er den beste filmen i serien i mine øyne)

    SvarSlett
  5. Og der var Home Alone 2 bestilt. Play hadde 3 filmer for 120 kroners tilbus. tok da men den samt Naken Mile (Som var den eneste American Pie Filmen jeg manglet) og Hannibal (som jeg manglet i Lector serien)..

    Så da blir et vel kanskje Alene Hjemme 1 & 2 den 5. desember da (om den kommer frem i posten i tide)

    SvarSlett