23 november 2013

1 uke til festivalstart

Etter 4 år med JulefilmFestival var jeg i år ganske sikker på at jeg enten ikke ville klare å finne nok filmer til festivalen, eller at jeg rett og slett ble nødt til å se "veldig" alterntive julefilmer. Men etter å ha samlet opp julefilmer igjennom hele 2013 klarte jeg også i år mesterstykket å same inn 24 filmer til festivalen.

 

Dette vil da bety at jeg etter årets festival har sett hele 124 forskjellige julefilmer de siste årene. Det er slettes ikke dårlig.

Det må sies at det er lite velkjente julefilmer på listen i år, men det betyr bare at man har mulighet til å skaffe seg noen nye julefavoritter. Også i år hadde jeg et håp om å få tak i julefilmer fra Europa, men dette viser seg å være svært vanskelig, da disse enten er vanskelige å oppdrive, eller rett og slett mangler engelsk/norsk tekst.


Selv om utvalget i år kanskje er litt mer ukjent, så er det faktisk opptil flere filmer jeg virkelig ser frem i mot til å se i år.  Så titt gjerne innom daglig for å se korte anmeldelser av litt mer ukjente filmer frem mot julaften,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar