16 desember 2014

Dag 16 – Love At The Christmas Table



Dagens film er den amerikanske filmen Love At The Christmas Table fra 2012 . Filmen er regissert av Rachel Goldenberg og har Scott Patterson, Lea Thompson, Dustin Milligan og Danica McKellar i hovedrollene.



Synopsis: De gode vennene Sam og Kat tilbringer julaften sammen på stedet Chilrens Table. De vokste opp sammen og har delt både oppturer og nedturer gjennom hele oppveksten. Sam som nå har fylt tretti, har innsett at Kat er hans store kjærlighet, men han er redd for at deres fortiden skal legge hindringer for hans kjærlighet. 

Trailer:

Love At The Christmas Table er nok en såkalt TV-film. Den ble vist på Lifetime Chanel den 25. November i 2012, og har senere blitt gitt ut på DVD.



En VELDIG over-koselig julefilm med både romantikk og en lykkelig historie, men som før nevnt så syntes jeg dette er helt ok i en julefilm. Filmen setter deg i en god julestemning og den er faktisk mye bedre en det jeg hadde trodd den kom til å være.



Det som kanskje overrasket meg mest med denne filmen er selskapet som står bak filmen, for dette er faktisk en «The Asylum» film. The Asylum er et filmsalskap som er kjent for sine lavbudsjetts-ripsoffs av kjente filmer, og av de beste kjente titlene kan man nevne filmer som «Snakes On A Train», «Sharknado», «Abraham Lincoln vs. Zombies « og «I Am Omega».



Men nå har de altså også slått seg inn på julefilmsjangeren og til og med gjort en god jobb. Bra Asylum.



Skuespillet er også meget overbevisende og de to hovedskuespillerene Danica McKellar og Dustin Milligan både spiller godt og har en god kjemi seg imellom.



Det er også hyggelig å se Leah Thompson i en god film igjen, siden det i mine øyne dessverre har blitt noen år siden sist det skjedde.



Historien har ikke noe veldig nytt å komme med sånn sett, men jeg likte den som sagt veldig godt og denne filmen kommer nok til å bli sett i fremtiden juler.



Det eneste jeg ikke var så overbegeistret for i filmen var en krangle scene, som jeg syntes kanskje tok ting litt vel langt og som var te litt vel lenge, men ikke nok til å ødelegge den sammenlagte filmopplevelsen.



Alt i alt en film som var mye bedre enn jeg hadde forventet og vel verdt å søke opp og se i juleforberedesene.



Terningkast:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar