05 desember 2015

Dag 05 – Christmas Mail



Dagens film er den amerikanske filmen Christmas Mail fra 2010 . Filmen er regissert av John Murlowski og har Lochlyn Munro, A.J Buckley og Ashley Scott i hovedrollene.





Synopsis: I denne koselige julefilmer fanger en mystisk dame som jobber på julenissens postkontor hjertet til en desorientert postmann. 
 
Trailer: 

I år ser det ut som om det hadde blitt dårlig med festival om det ikke hadde vært for TV-filmer, for her har vi nok en TV-film. Denne gangen en som ble vist for første gang på Ion Television 15. Desember 2010. 


 
Filmen er best kjent under navnet Christmas Mail som er den tittelen filmen fikk når den ble vist på TV og den ble gitt ut på DVD i Usa. Men i Storbritania er filmen gitt ut med tittelen «We've Got Christmas Mail» som da er tittelen på den utgaven jeg har. 


 
Denne filmen ble litt vel mye romantisk-drama/komedie for min del og siden dette er en sjanger jeg ikke er så veldig overbegeistret for var ikke dette helt det store desverre. Men for de som liker denne sjangeren godt så vil jeg tro denne filmen er midt i blinken. 


 
Filmen byr ikke på så veldig mye nytt for å si det sånn, men de har i det minste satt det inn i en julesetting, så julestemninga er på plass i denne filmen også iallfall. 


 
A.J. Buckley og Ashley Scott som har hovedrollene i filmen er underholdende og sjarmerende og passer godt inn i filmen for å si det sånn, men humoren føltes for min del litt vel ungdomsaktig med tanke på at de aller fleste skuespillerne i filmen er godt voksne. 


 
Jeg er vanligvis ikke den som legger merke til om en film er skutt digitalt etter på film-ruller, men akkurat denne filmen har et veldig «Tv-utseende» på filmingen, og det føltes tidvis ut som om jeg sitter og ser på en dramaserie på TV, noe som ikke akkurat forsterker filmopplevelsen. 


 
Hadde det ikke vært for at historien og handlingen er lagt til julen ville nok dette vært en film som jeg ikke hadde kommet til å sett igjen, men helt grei tidtrøyte hvis du har gått helt tom for andre julefilmer.







Terningkast:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar