24 desember 2013

Dag 24 - So This Is Christmas




Dagens film er den amerikanske filmen So This Is Christmas fra 2013 . Filmen er regissert av Richard Foster og har Titus Makin Jr., Lexi Ainsworth, Eric Roberts og Viva A. Fox i hovedrollene.



Synopsis: Unge Ashley holder på å ødelegge sitt liv ved å henge ute med helt feil personer i et forsøk på å flykte fra all familie dramatikk. Plutselig tar allt en annen retning da hantverkeren som de ansetter oppmuntrer henne til å sette opp en juleforestilling for vanskeligstilte ungdommer. Ashley ser sin sjanse til å bedre sin problemfylte familie gjennom å oppmuntre andre som har større behov for hjelp. Sammen oppdager de det fantastiske man kan oppleve gjennom den vidunderlige gaven og bare kunne gi til andre. 


Trailer:


Da er julaften endelig her og årets siste julefilm har blitt sett.


Desverre så følte jeg at det i år ble avsluttet med en film som ikke var så veldig god. So This Is Christmas er en film som ble gitt ut direkte på DVD nå i 2013. 


Skuespillet i filmen føler jeg dessverre er under pari. Eric Roberts var en gang i tiden et velkjent Hollywood navn, men her syntes jeg han rett og slett spiller dårlig. Han virker ufokusert og uengasjert i det han holder på med.


Det samme føler jeg også om Vivica Fox som også ser ut som om hun virkelig har lyst til å bruke tiden på noe annet en å spille i denne filmen.


Nok en gang så har vi en film som for meg ikke har den korrekte julestemningen, det er alt for mye fokus på problemer og for lite fokus på det hyggelige omkring julen. Jeg gidder ikke å gå igjennom hele tankerekken min angående julefilmer en gang til så se tidligere dager for det. 


Alt i alt en film som sikkert er grei nok som en vanlig B-film, men som en hyggelig julefilm slår det helt feil. 


En skuffende julefilm som strengt talt kan ungås. 


Terningkast:

Men på tross av den dårlige filmen i dag føler jeg at det har vært mange hyggelige julefilmer i år og at festivalen i år har vært hyggelig. Så nå starter snart arbeidet med å finne 24 filmer til neste år, for neste år er jeg rimelig sikker på at det kan bli meget vanskelig .Velkommen tilbake neste år.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar